Lipsa de implicare

De mai bine de 5 luni de zile ma tot lovesc de indiferenta vecinilor de bloc. In momentul in care m-am mutat in noul apartament, m-au deranjat gunoaiele, buruienile si lipsa de spatiu verde amenajat de langa bloc.




Sa dau din gura si sa nu i-au nici o masura, nu ma caracterizeaza, motiv pentru care am trecut la actiune. Ma gandeam ca daca vecinii vad ca cineva vrea sa faca ceva bun pentru comunitatea de locatari, se va alatura la munca de voluntariat.
Dar nu a fost asa.
Si de 5 luni ma chinui singur si sunt aproape de a finaliza munca. Ma gandesc ca munca mea o sa fie apreciata prin faptul ca se va pastra curatenea ce am reusit sa o fac.
Spre surprinderea mea vecinii au si pariat ca avantul meu va fi de scurta durata si voi renunta din primele zile la ce m-am inhamat sa fac.
Partea rea este ca aceste persoane au copii mici si pana sa fac curat nu i-au deranjat faptul ca acesti copii se jucau printre mormane de molez si mult gunoi.
Ii vad si acum cum se ascund pe dupa perdele si ma urmaresc, de parca incerc sa le fur gunoaiele, nu sa le scap de ele.
Implicarea se poate doar cu forta? A disparut spiritul de implicare sociala?