Azi am luat parte la Social Media Summit de la Timisoara, organizat de BIZ.
M-a atras ideea ca vine spuma din on-line, motiv pentru care nu puteam rata evenimentul.
Dupa un bla bla de introducere a vorbit unul de la BCR si ne-a explicat cat de minunat este BCR-ul si ce meseriasi sunt ei. La pauza l-am luat sa-mi explice reclama ,,Oare cu cine face banking? '' .
Si-au mai dat si altii cu parerea pe acolo, iar dupa multe prezentari a urmat sa vorbeasca si Zoso, numarul unul dintre blogari in Romania.
Tipul se prezinta si da drumul la vorbe. M-am simtit ca si in liceu, cand mai venea cate un smecheras ieftin si-ti arunca cu fraze de cartier sa faca impresie de baietas ce a inventat gaura la macaroana.
Si dupa fraze de genul: labat, cacaturi si multe alte porcarii de adolescent frustrat, s-a retras in glorie.
Consider ca e mai bine sa ramana in online sa scrie, ca in offline e dezamagire mare.
Poate ca persoana daca ajungi sa-l cunosti o fi ok, dar impresia ce o lasa la vedere este jalnica.
Si cand credeam ca evenimentul este varza totala, apare Chinezu, care este opusul lui Zoso. E o placere sa-l asculti pe tip. E haios, stie sa-ti serveasca lucruri interesante si iti capteaza intreaga atentie.
Dupa au iesit sa se laude doua tipe de la Avon cu faptul ca au inceput si ele sa se implice in social media si ca au peste 13000 de activi in mediul lor. Dar din totalul de peste 100000 de persoane ce vand Avon in Romania, consider ca acel 13000 este cam lipsit de importanta.
In concluzie: felicitari pentru Chinezu.