Uhrin si-a dat acordul sa revina la Timisoara

"Am vorbit astazi de doua ori cu Dusan Uhrin, vrea sa revina la Timisoara si a ramas ca se va intalni cu patronul lui maine, la ora 12:00, dupa care vom clarifica lucrurile. I-am spus ca am nevoie de el si ca nu mai am timpul necesar sa caut alt antrenor care sa ma ajute in ceea ce vreau eu in Liga Campionilor si a inteles. Nu se pune problema banilor, este rezolvat acest aspect. Dusan Uhrin e constient ca patronul de acolo nu poate sa-i puna la dispozitie logistica pe care o avem noi la Timisoara. Cred ca s-a vazut ca potential exista si se intrevad perspective, de aceea stiu ca Dusan Uhrin va face ceea ce trebuie ca sa isi rezolve problemele la Mlada si sa revina la Timisoara", a spus Iancu pentru NewsIn.
Dusan Uhrin Jr. a fost demis de la FC Timisoara la finalul turului, dupa care a pregatit pe CFR Cluj in primele 5 etape ale returului. De la inceputul lunii mai, Dusan Uhrin s-a intors la echipa de la care venise la Timisoara, Mlada Boleslav. In aceasta perioada el se afla in Ungaria, in cantonament cu actuala sa echipa.
Iancu a mai mentionat ca este interesat de un singur jucator, Alexandru Borceanu, de la Otelul Galati, pe care spera sa il ia "cat mai ieftin si cat mai repede".