Publicitate mincinoasa, facute cu creier de gaina

Imi place sa cumpar cand sunt reduceri. In cazul hainelor, am facut obsesie pentru camasi si costume. Cam asta e tinuta ce o port in 60% din timpul unei zile intregi.
Am vazut cateva modele noi de camasi la Braiconf, pe care am pus ochii inca din februarie. Sunt client fidel a lor. Vanzatoare ma asigura ca in martie sunt reduse camasile, deci ma gandesc ca ar trebui sa le iau sub 100 de lei. Ma decid sa astept.
Si stau la panda, cu ochii la pret, ca doar o veni odata reducerile. Si se posteaza pe vitrina ca au reduceri de la 20% la camasi. Super!!! E timpul sa cumpar!
Modelele si culorile care le doresc sunt deja cunoscute, ramane doar sa le cumpar.
SOC!!!!!!!!!!!!
Nesimtitii au ridicat pretul la camasile ce le vroiam, peste 150 de lei si acum sunt mai scumpe decat erau inainte de a fi la reduceri. Marsavii.
Asa de tare m-a ofticat faza asta. Ca de asta am si postat.
Si ma plang impatimitilor de cumparaturi de ce patesc, la care aflu ca e la moda practica asta. Mai toate magazinele din Mall fac asta inainte de perioada de reduceri.
Sa-i ia naiba cu strategiile lor de marketing, au pierdut un client!