Tot respectul pentru Emanuel Grigoras

Joi seara, in 25.07.2013 am dat curs invitatiei celor de la RT Solutions la un seminar, organizat la Hotel Timisoara, cu tema brand-ul personal in online.


La ora 17:00 m-am asezat in randul din fata si am asteptat sa inceapa spectacolul. Urma sa faca intreaga prezentare Emanuel Grigoras.
Am gugalit eu miercuri sa vad cine este tipul, dar nu eram prea convins ca prezentarea lui o sa fie una captivanta.

Si Emanuel Grigoras incepe sa vorbeasca, iar dupa vreo 5 minute deja imi captase atentia la maxim. 
Am sa incerc sa-l descriu dupa prima impresie: un tip ce seamana cu Ovidiu Comornic, placut la infatisare, ce stie sa se exprime, care are ceva de zis si cu multa experienta in social media.
Am mai fost eu la prezentari, dar majoritatea erau frectie la picior de lemn.
Tipul asta vorbea cu pasiune, fapt ce denota ca-i place ce face, ca se dedica, ca vrea sa ofere informatii de calitate.
Am mai pus eu cateva intrebari, la care raspunsurile mi-au confirmat ca tipul stie ce vorbeste.
Dupa 3 ore seminarul s-a incheiat, si am fost foarte multumit de informatiile ce le-am aflat. Chiar vreau sa aplic diverse chestii din cele povestite de Emanuel Grigoras.

Pentru cei interesati sa participe la cursurirle lui, am aflat ca prin 7-8 Septembrie Emanuel Grigoras va fi iar in Timisoara si va organiza un curs.