Calator spre AR Medica 2010

Azi am luat drumul spre Arad pentru expozitia AR Medica 2010. Este un eveniment dedicat mediului medical, la care ai posibilitatea sa vezi varful tehnologiei din domeniu.


Expozitiile AR Medica si Agromalim personal le consider de un nivel expozitional foarte ridicat, cu sute de expozanti si mii de vizitatori.
De la stand la stand am pozat si am vorbit cu expozantii despre noutatile ce le prezinta la aceasta expozitie. Din pacate nu am apucat sa vorbesc cu majoritatea, din cauza multimii de vizitatori si cumparatori de la standuri.
In fiecare an aleg doua dintre cele mai aratoase standuri si realizez un interviu cu ultimele noutati ce le au de prezentat. Dintre standul celor de la Implantium si Blend a Med Oral-B, am ales sa filmez pe cei de la Blend a Med.



Am aflat ca au scos pe piata pasta de dinti Pro Expert, un concept ce uneste doua branduri Blend a Med si Oral-B.
Pasta este eficienta pentru indepartarea placii bacteriene in proportie de 99%.
Am sa-i cred pe cuvant, deoarece sunt multumit de pasta ce o folosesc in prezent 7 Complete Expert - gums protection.



Astept urmatoarea expozitie Ecomediu din 24.11.2010 - 26.11.2010, unde sper sa am posibilitatea de a filma noi inventii fata de cele de anul trecut.

tags: AR Medica 2010, Blend a Med, Oral-B