Intalnire cu forumistii de pe Roportal

Dupa un zbor ajuns cu intarziere si o ciocolata servita de Tarom in loc de sandwich, pe parcursul deplasarii, am ajuns la Bucuresti. Partea buna e fost ca eram un pasager la trei locuri, lucru ce a permis sa te relaxezi la maxim.
Ziua de sambata era doar la inceput si caldura deja era foarte insuportabila. Si in scurt timp dau piept cu forfota din oras in drumul spre C.C. Unirea, unde colegul Marius mi-a sugerat inainte de deplasarea in capitala sa merg, deoarece au preturi foarte atractive la camasi si costume.
Interiorul cochet iti face pofta de terapie prin shopping :)
Dar preturile la camasi erau peste cele de la Timisoara si promotile din orasul de pe Bega nu se regaseau in magazinele Bucuresti-ului.
Si dupa doua ore de probat costume si comparatii de preturi am plecat sa ma cazez la hotel.



Ora 2 era ora la care trupa de forumisti se intalnea pe terasa de la Trattoria IL Calcio.
Chipuri noi cu zambetul pe buze m-au intampinat cu multa simpatie. Eram nou in grup, dar am fost acceptat in scurt timp in comunitate.
Timpul trecea si dupa o ora deja eram peste 20 de persoane la masa. Berea si-a facut loc repede pe masa si distractia a inceput. Subiecte interesante au acaparat orele petrecute la intalnire. Am reusit sa-i cunosc ca persoane si pot spune ca am ramas placut impresionat de ei. Nici ploaia torentiala ce s-a abatut in jurul ore 20:00 nu ne-a stricat buna dispozitie, care a continuat pana in orele tarzii ale serii.



Dimineata pasii mi s-au indreptat spre aeroport ca sa iau drumul spre Timisoara.
Dupa o intarziere de peste 30 de minute un avion de mici dimensiuni ne-a purtat printre nori. De data aceasta o ciocolata Mars ne-a fost servita.
Daca situatia economica se adanceste, o sa servim in avioanele Tarom seminte prajite.



Astept cu nerabdare urmatoarea intalnire.