Lipsa de igiena la fast food-urile din Timisoara

Duminica dupa ce am pozat la meciul de handbal, m-a luat pofta de un hamburgher. Si asa am ajuns in Complexul Studentesc. Un miros de plescavita mi-a trezit o pofta teribila si m-am decis sa comanda de la Plescavita Sarbeasca.
In interior era un fum greu de respirat, motiv pentru care am platit si am asteptat afara pe bancuta.
Cum erau mai multi clienti, asteptarea mea a durat 15 minute, timp in care am inceput sa urmaresc modul de servire.
Dezamagirea a fost maxima in momentul in care am sesizat ca fata ce era la pult, incasa banii, iar apoi fara manusa de plastic pe mana pregatea si plescavita.
Logic ca m-am turat. E una din chestiile ce le detest.
In momentul urmator am mers si i-am reprosat acest lucru, dupa care a inceput sa serveasca cu manusa pe mana.
Din pacate nu este un caz izolat. La fel se intampla si la fast food-ul din lateral de Catedrala, unde sesizand acest lucru au inceput sa indruge tot felul de motive banale.
Prin intermediul acestui topic as vrea sa dispara indiferenta noastra in calitate de clienti si sa sanctionam astfel de practici care ne pot pune in pericol sanatatea.