Cu bicicletele in deplasare

CFR Timisoara a retrogradat in Liga a III-a!

Timisoara a spus adio ligii secunde. CFR Timisoara a pierdut si meciul din ultima etapa, 0-2 acasa cu Minerul Lupeni, insa chiar si cu o victorie, leoparzii ar fi retrogradat oricum in liga a III-a, pentru ca principala contracandidata, Universitatea Cluj a invins lanterna rosie Mechel Campia Turzii si a scapat de cel de-al treilea esalon.
Situatia clubului de la Gara Mare devine acum dramatica. Jucatori neplatiti de luni de zile, visterie goala la club, memorii ale fotbalistilor, lipsa unui finantator puternic, sunt doar cateva dintre problemele cu care se confrunta a doua echipa a orasului de pe Bega.
Cu toate acestea, antrenorul Florin Bugar e dispus sa ramana la echipa chiar si in liga a III-a, acolo de unde a mai promovat CFR Timisoara in urma cu cativa ani.
Florin Bugar, antrenor CFR Timisoara
A fost un campionat inceput bine, dar terminat rau. Imi cer scuze suporterilor din partea mea si a echipei. Era greu sa stoarcem ceva de la acesti jucatori, care sunt si ei afectati, unii blazati. Situatia e dificila, nu am avut niciun sprijin, mi-a fost alaturi doar domnul Nedela din conducere. Deocamdata nu stiu ce se va intampla cu clubul, perspectivele sunt foarte sumbre. Eu am fost si in Liga a IV-a alaturi de CFR, daca voi primi o oferta de colaborare as accepta. Am renuntat la memoriul castigat si am venit la echipa. Sper sa revina clubul in Liga a II-a, deorece e un club de traditie, cu suporteri putini, dar adevarati! (sursa: www.liga2.ro)
Alaturi de CFR Timisoara au mai retrogradat ACU Arad, FCM Targoviste si Mechel Campia Turzii, in timp ce Unirea Alba-Iulia si International Curtea de Arges vor evolua de la anul in Liga I.