Mobila

Mobila - o ramura a comertului afectata din cauza crizei mondiale.
Inca de la sfirsitul anului trecut, cauta la magazine de mobila din Timisoara, o canapea. Am vazut multe magazine de mobila si multe tipuri de mobila, dar pentru o canapea ce-mi incanta sufletul, trebuia sa dau peste 1200 de lei. Erau sarbatorile de iarna si nu prea imi venea sa cumpar, ca sa nu-mi afecteze bugetul alocat concediului. M-am hotarat. Cumpar canapea dupa ce ma intorc din concediu. Zis si facut. Si vine sfarsitul lui ianuarie si iar dau vizite la magazine de mobila si gasesc canapeaua ideala. Pretul era de data asta 800 de lei. Victori - reducere la mobila! Nu m-ai stau pe ganduri, cumpar.

Cincluzie: posibil ca reducerile astea sa fie ultima actiune inante de a inchide magazinele de mobila a multor firme!