Cina la restaurant Belvedere din Timisoara

Sambata seara curiozitatea m-a determinat sa iau cina la restaurant Belvedere din Timisoara. Inaugurat de numai o saptamana, era o locatie in care inca nu am avut ocazia sa mananc si fiind una din noile atractii pe partea de restaurante din oras, merita sa incerc.

De cum am ajuns in restaurant, locatia era diferita prin design, prin jocul de alb si negru al parchetului care te determina sa te gandesti la clapele unui pian. Mesele erau asezate pe dreptunghi.
Personalul serviabil ne-a condus la masa, iar sugestia chelnerului a fost pe partea de bauturi non alcoolice limonada de lime cu menta, conceputa dupa propia reteta. Chelnerul a primit nota 10 la sfarsitul serii, pentru felul de a fi, glumele si modul in care te trateaza pe tot parcursul cinei.
Dupa ce am aruncat o privire prin meniu pentru a comanda mancarea, m-am decis asupra unei portii de pui in sos de lapte de cocos cu orez basmatic, o salata, iar la desert am optat pentru doua variante: pere in vin cu sos de vanilie si parfe cu fructe de padure. Din pacate nu gasesc postat meniul pe net sa spun exact denumirea, dar denumirile sunt cu aproximatie astea.
Aranjamentul in farfurii a mancarii a fost spectaculoasa, motiv pentru care fiecare fel arata mai apetisant si mai imbietor.
Din pacate nu am avut aparat foto la mine sa pozez meniul comandat, dar daca vreti sa va rasfatati, sa aveti parte de ceva diferit si in acelasi timp gustos, va recomand restaurantul Belvedere din Timisoara.

tags: restaurant Belvedere Timisoara