Nevoia de concediu

De doi ani obisnuiesc sa plec in concediu in decembrie. Si in acest an perioada a ramas aceeasi.
2010 mi-a parut un an in care totul a trecut cu o viteza foarte mare, ajugand sa constat ca anul este aproape incheiat si tanjesc dupa concediu.


Daca este adevarata vorba care spune ca ,,omul cu cat imbatraneste devine mai destept'', tot raul este spre bine.
Dar vorbind despre concediu, am ajuns la concluzia ca resimt munca prestata de anul acesta. Dar consider ca a fost un an bun si pe plan personal si profesional.
Pentru concediu mi-am planificat sa merg la alergat seara pe langa plaja, pentru aerosoli. Exista si varianta lenesa in care o sa pedalez, ca sa nu stau ca un sedentar si sa ma fac si mai rotofel.
Am sa prind Craciunul, Anul Nou si marile reduceri si in acest concediu :) . Shooooooooopping!!!
Sper sa am parte de caldura sa pot inota ca sa scap de burtica si sa ma bronzez putin.
Timpul ramas pana la plecarea in concediu este de o luna si 3 saptamani, perioada in care doresc sa-mi finalizez proiectele legate de site-urile de la job.