Cum sa faci abdomene

Imi place sa fac miscare. De mic am facut handbal de performanta si imi placea la nebunie cand venea vorba de pregatire fizica, mai precis alergarea la stadion.
Anii au trecut si datorita problemelor cu genunchi nu prea mai pot sa alerg daca nu folosesc genunchere speciale cu tije de metal si inel de silicon.
In perioada de glorie, pe cand faceam sport de performanta reuseam sa fac corect 200 de abdomene legate. Dar nu am reusit sa-mi fac vreodata cubulete. Ma simt complexat din cauza asta.
Si imi aduc aminte ca prin vara lui 1996 pe cand eram in tabara scolara la mare, Peter Andre apare in videoclipul Mysterious Girl cu un abdomen bestial, iar impactul la vremea respectiva asupra barbatilor a fost enorm. Toti faceau exercitii ca sa evidentieze cubuletele. Multi erau piele si os, dar aveau cubulete.


Dar cum era de astepta, eu nu am reusit sa fiu in pas cu moda chiar daca mi-am dat silinta.
De atunci ma simt complexat cand vine vorba de cubulete.
In vara asta iar m-am apucat de abdomene si la un moment dat chiar se vedeau intercostalii, dar nici o urma de cubulete. Am facut rost de materiale(filmuletul postat) si am inceput treaba.
Dupa vreo 2 saptamani de efort, am abandonat proiectul de a fi ,,fatal'' si am hotarat sa-mi fac un singur cubulet :))



Pentru cei care sunt interesati de abdomene, recomanda cu incredere acest clip cu exercitii specifice pentru cubulete de vis.
Iar cand ati reusit sa aveti un abdomen de invidiat, dansati pe melodia asta :), iar de nu doar salivati la un abdomen perfect.