Sunt un unchi mandru de nepotul meu

In decembrie 2008, sora-mea isi dorea un caine. Vroia un Stafford American(Amstaff). Si dupa multe cautari, a gasit un anunt. Impreuna cu ea am mers sa-l vedem. Mic, cracanat si agitat nevoie mare, parea un maidanez simpatic. Avea in jur de doua luni si jumatate. Ne-a cucerit cu farmecul lui din momentul in care l-am vazut. L-am cumparat si a devenit parte din familie. Concediul meu a fost de o luna, timp in care il vedeam cum creste si se transforma intr-o bruta. Incepea din ce in ce mai mult sa semene cu un Amstaff. Nu mai era nici o indoiala de originile lui.
Dar firea nu i se schimbase. Era plin de energie. Din momentul in care se trezea si pana cand se culca, te imbia sa te joci cu el. Si acum a ramas asa. Eu l-am poreclit ,,nepotul''. Si pot spune ca sunt un unchi mandru de nepotul sau!

Video realizat in 26.09.2009 - Timisoara


Video realizat in 13.10.2009 - Timisoara


Video realizat in 05.01.2010 - Tenerife (eu sunt cel care alearga ca si robotul)


Video realizat in 10.04.2010 - Tenerife