Stirile in mediul online

De aproape doi ani de zile ma ocup de site-ul aradeni.ro. Este un proiect care s-a derulat la sase luni dupa ce am inceput sa dezvolt proiectul timisoreni.ro si bucuresteni.ro.
2008 era un an in care toata lumea se promova prin intermediul revistelor, ziarelor, tipariturilor. Publicitatea in mediul online era ince ceva SF.
Si in aceste conditii m-am incapatanat sa dezvolt site-uri si sa vand publicitate online. Pe Timisoara am inceput sa ma impun chiar dupa primele doua luni cu timisoreni.ro, dar pe Arad a fost un dus rece la inceput. Publicitatea online o ciudatenie pentru aradeni.

Stiri Arad

Dupa criza financiara lucrurile s-au orientat catre online. Preturi modeste, rezultate maxime. Din acest motiv mai multe ziare au disparut de pe piata din Arad.
Asa s-a ajuns ca lumea sa citeasca stirile din Arad in mediul online. Si mare mi-a fost bucuria sa vad ca aradeni.ro devine un site cunoscut in Arad, precum timisoreni.ro in Timisoara. Era rodul muncii. Perseverenta a dat roade.
Si uite asa am reusit sa aduc aradeni.ro mai mereu pe prima pagina de google dupa cuvinte cheie.
Am dezvoltat sectiunea de Stiri Arad de pe site si spun cu mandrie ca este o sectiune foarte accesata, pentru calitatea stirilor.