De ce le dam importanta?

De ceva vreme tot vad cum vedete de doi bani se tot perinda pe la Tv, devenind peste noapte foarte cunoscute. Nu va ganditi la vreo fatuca sexy, care rage pe playbacb si zice ca e cantareata.
E vorba de vedete gen Nikita, Tarki, Magda, Ogica, Tolea si multi altii care sunt platiti si varati prin emisiuni pentru a face audienta.
A ramas societatea fara eroi, locul lor fiind luat de manelisti care se lauda cu palatele si masinile scumpe, cu banii facuti la cumetrii tiganesti, dar fara a plati vreun impozit.
Ieri am vazut o faza in care niste distrusi de la TV il urmaresc pe Tolea intr-un restaurant si asta se ridica de la masa si incepe sa-i bage si sa-i scoata din toate gaurile pamantului.
Pai ce porcarie de stire vroia sa-mi arate astia? Cum mananca Tolea sanatos? Sau cum ca bautura dauneaza grav libertatii?
Pai decat sa faca reportaj despre un copil ce a castigat ceva premii, e mai senzatie sa-l urmarim pe proaspatul eliberat din puscarie.
Sa ne orientam spre politica, unde televiziunea il numeste pe Vanghelie liderul PSD.
Pai un partid care avea oameni culti si cu clasa, au fost pusi in umbra de un anagramat, avid dupa putere.
Am devenit o societate bolnava in care copii vor sa fie ca si Becali. Pai lipseste sa-l punem ministru educatiei alaturi de Vanghelie si la angajare va fi mult mai usor, ca CV-ul va fi numai cu poze.
Si imi amintesc ca in copilarie ma identificam cu Hagi cand ieseam la joaca. Acum nu auzi decat manele in telefoanele mobile si prostie cat cuprinde.
Eroul zilei, Sorin de Aur, Bursuc si Guta!
Ooooooooooooooooooooooooo viata mea!
Copii de azi, viitorul tarii de maine. Se duce naiba batranetea mea linistita.