Model Scrisoare de intentie

Model Scrisoare de intentie

D-lui/D-nei: .........
Adresa: ..............
Data: .................
Pop Marius
Bd-ul Closca Nr. 12 Ap.9
43567 Bucuresti
Tel. 0745 xxx xxx

Stimate domn/doamna
As dori sa aplic pentru pozitia de ......... al companiei ............. SRL. Puteti gasi atasat CV-ul meu. Consider ca experienta mea anterioara si cunostintele acumulate îmi permit sa fac fata tuturor insarcinarilor ce revin unui manager. Aceasta pozitie îmi ofera posibilitati de afirmare si dezvoltare profesionala.
Ca angajat al companiei xxxxxxx (treceti un loc de munca precedent , relevant) am participat cu succes la implementarea unui sistem de management informatic care a condus la eficientizarea muncii din cadrul companiei. Puteti trece orice realizari profesionale care sunt relevante...
Aplic pentru acest job deoarece vine in intimpinarea dorintei mele de a lucra intr-un mediu concurential si performant...
Sunt la dispozitia dumneavostra pentru a raspunde oricaror întrebari suplimentare, la o data convenabila pentru dumneavoastra.

Cu stima,
Pop Marius ----