Un nou an roditor se intrevede la orizont

A mai trecut un an si ma apropriu de venerabila varsta de 35 de ani. Totul este bine si frumos daca ma gandesc ca as putea spune ca vinul vechi este mai gustos, dar avand invedere faptul ca nu sunt un duh magic care traieste in sticla, imi voi aminti cu nostalgie de tineretia mea :)))


Pot spune ca anul 2013 a fost un an superb pe plan profesional, mai ales ca Bogdan a rascumparat afacerea Roportal (timisoreni.ro, bucuresteni.ro, aradeni.ro, roportal.ro, ghid-constructii.ro) si consider acest lucru un cadou cu dedicatie pentru mine.
Partea buna este ca am inceput sa le refacem, venim cu un concept noul in mediul online, iar prin luna martie am sa merg sa testez mediul de afaceri din Bucuresti.
In anul 2014 imi propun sa merg la Bucuresti cu serviciul, dar si sa organizez cateva cupe de table acolo. Consider ca este o modalitate rapida de a ma face cunoscut in capitala. Poate asa voi putea sa incerc sa ocup un post influent la Federatia Romana de Table.
Sper ca 2014 sa fie un an plin de realizari pe plan profesional, dar si personal, mai ales ca am fixat candva, ca la varsta de 35 de ani ma voi realiza pe aceste planuri.