Servicii de tot cacatu de la Pizzeria Poli din Timisoara

Vineri seara comand pizza de la Pizzeria Poli din Timisoara in jurul orei 19:00. Ne zice este posibil sa dureze in jur de 2 ore din cauza traficului, dar asta nu ar fi fost o problema, ca aveam timp sa-mi termin treaba pana atunci.

Trec 2 ore si nimic. Dau un telefon si imi spune ca acum sunt scose din cuptor si o sa ajunga imediat la destinatie. Increzator stau si astept. Mai trece o ora si nimic. Sun iar la Pizzeria Poli din Timisoara si imi raspunde un tip si zice ca el a fost la mine, dar nu a mers interfonul, ii dadea eroare, dar nu s-a gandit sa ne sune pe mobil, ca doar nu o sa se foloseasca de creier, ca doare si s-a reintors la Pizzeria Poli.
Si valuri de cuvinte deochiate imi curgeau la gura si foamea accentua starea de nervi, dar ce poti sa le faci daca ei sunt retardati. Si uite asa am ajuns sa comand de la Thalia.

tags: Pizzeria Poli din Timisoara