Deschiderea anului scolar la Facultatea Ioan Slavici din Timisoara

Sambata am fost la deschiderea anului scolar la Facultatea Ioan Slavici din Timisoara in calitate de student in anul 3 la Administrarea Afacerilor. Am fost foarte curios sa cunosc profesorii ce predau in facultate.


Spre surprinderea mea a fost plina incaperea de studenti, mai ales de boboci, care urmau sa fie repartizati pe grupe. Printre boboci l-am remarcat si pe fratele lui Adi Botoaca, Dani.
Deci se confirma regula ca nu exista loc in Timisoara unde sa nu intalnesc pe cineva cunoscut. Sa fie chiar asa de mica Timisoara?
Dar sa revenim la profesori. Mare parte dintre ei sunt de la Politehnica, motiv pentru care sunt bucuros, ca le-am mai fost elev la MPT si nu mi-au uitat fata chiar daca au trecut 6 ani. 
De luni incep cursurile si astept cu nerabdare sa-mi cunosc colegii de an si sa particip la Balul Bobocilor.

tags: Facultatea Ioan Slavici din Timisoara