Iar la facultate

In vara asta m-am inscris la facultatea Slavici din Timisoara, la Administrarea Afacerilor. Daca voi reusi sa promovez toate examenele, la anul pe vremea asta voi avea un nou titlu pe langa cel de inginer: ECONOMIST.


Intr-o dimineata trecand prin fata oglinzii mi-am dat seama ca sunt un tip capabil si m-a decis sa fac toti cei 3 ani de facultate in unul singur. Usor de zis, ideal de reusit.
Si uite asa am inceput in sesiunea de toamna sa dau examene ca sa pot incheia anul 1 si 2, ca din Octombrie sa intru in anul 3.
Se pare totusi ca nu mai sunt asa de priceput la contabilitate ca la prima facultate, motiv pentru care am ajuns sa ma cam impiedic la 3 examene: Bazele contabilitatii, Finante publice si Contabilitatea Institutiilor Publice.
Primul examen este cel mai greu, dar sper ca luni sa aflu ca l-am luat. Dupa cat am scris mi se pare ca un minim 5 voi primi, dar daca este profu generos ajung cu nota chiar si la 8.
La Finante publice am incercat, dar din pacate se pare ca imi va ramane pentru Februarie, dar la CIP inca nu mi-am pierdut speranta.
Dar daca stau si imi analizez situatia restantelor, pot spune ca 2 sau 3 nu par o tragedie, avand in vedere cate au fost la inceput de sesiune.
In 6 Octombrie este deschiderea anului scolar, la care vreau sa i-au parte si sa fac si ceva poze, ca doar imi place sa se stie cat sunt de priceput si MODEST :)))

 Concluzie: la finalul anului scolar voi fi un bou cu scoala :)))))))