Am luat atestatul

Miercuri am avut examen pentru atestatul de maseur, dupa luni de curs. Emotii mari ca la faculta, dar de aceasta data chiar a trebuit sa invat :))))

Si vine comisia cu 4 subiecte, iar una dintre colege este desemnata sa aleaga un plic din cele 4. Buna mana a avut. A tras chestionarul care mi-a adus zambetul pe buze. Din cele 26 de intrebari am facut 24. Deci proba scrisa a fost trecuta cu bine.
A urmat proba practica, la care am extras biletul cu masajul anticelulitic. Iar am zambetul pe buze. La acest gen de masaj chiar am avut ocazia in decursul aniilor sa-l aplic des, deci m-am ales cu nota 10.
Dupa ce mi-am sustinut proba practica, mi-am atins telul stabilit cu ani in urma: sa obtin atestatul de maseur.
Acum stau si ma gandesc daca sa merg si la cursul de tehnicieni ce incepe din Septembrie si tine 7 luni.

tags: curs masaj Timisoara