Azi am inceput cursul de masaj

Inca din copilarie pe cand practicam handbalul, colegii de echipa ma rugau sa le fac masaj. Pentru a nu se confunda bunatatea cu exploatarea le solicitam pt. fiecare masaj un suc sau o inghetata.

Si astfel am inceput sa ma specializez pe tehnici orientale si sa invat tot mai multe lucruri despre tehnica masajului. Cu trecerea anilor am devenit tot mai priceput si de la practica pe colegii de echipa am trecut la masat fete :) . Mai mare placerea sa exersezi in adolescenta pe fete.
Anii au trecut si am continuat sa fac masaj ocazional pe linia de productie colegelor de la Solectron. In scurt timp s-a ajuns ca fetele sa mi tina locul la posul de lucru si eu sa le masez :)
Dupa 2008 am facut tot mai rar masaj, dar in 2010 am fost solicitat la o firma multinationala sa le devin colaborator pe partea cu masajul pt. delegatiile ce veneau in Timisoara. Si cum nu sunt genul sa refuz un ban in plus, m-am apucat de treaba.
Tot mi-am promis de-a lungul vremii sa fac si un curs autorizat pt. a obtine diploma necesara, cu obiectivul de a face din pasiunea sursa constanta de venit.
Pe la sfarsitul verii am sa finalizez cursul si promit ca primele 10 persoane ce imi vor solicita serviciile nu vor platii (cu precizarea ca trebuie sa mi faca placere persoanele :)))

tags: masaj Timisoara