Pomana Porcului

Sambata zi mare in familia Cioriciu. Se taia scoafa de 190 de kg si in plus venea si familia Bahuczki ca si lipitoare la pomana Porcului. Pe la ora 8:00 incepe actiunea cu sacrificarea porcului. Bine inteles ca eu nu am fost prezent la ora aia, deoarece am dormit pana pe la ora 13:30, ca eram tare obosit de cum gatisem vineri. :)))

Mi-am facut eu niste calcule si am presupus ca pe la ora 15:00 este ora ideala ca sa merg sa dau si eu o mana de ajutor :))) , ca o fi terminat ei treaba deja.
Si pe la 16:00 ajung si eu la locatia evenimentului si vad cum Cosmin trabaluieste in gospodarie si este la partea de facut sangerete, cartabos si carnat.
Dau binete si trec si eu la treaba. Imi scot aparatul foto si incep a face poze, ca doar nu ma pricep eu la sporturi de genul asta, ca doar am crescut intre betoane si parte de bunici la sat nu am avut.
In cele din urma se ajunge la partea mea favorita: jumeriile. Pregateste cele necesare si incepe sa pregateasca jumerile intr-un ceaun la foc. Super.
Dupa ceteva ore de salivat de la venirea mea la eveniment, vine si timpul in care se pregateste Pomana Porcului, pentru care Cosmin pregateste o mamaliga ca la el acasa si ne punem la masa.
Am mancat 2 portii si pot spune ca de mult nu am avut parte de asa o masa delicioasa si de un bucatar asa de priceput.