In the Club

Sambata seara am fost invitat la ziua unui amic, aniversare ce a tinut-o intr-un club mai micut din Timisoara.

Amplasat la mica distanta de restaurantul vegetarian Bio Fresh, clubul era amplasat la subsolul unui imobil vechi, deci spatiul nu era foarte mare, dar placut amenajat la prima vedere.
Plin de fum si muzica data la maxim, facea ca locul sa nu fie prea atractiv pentru mine, poate si din cauza ca nu fumez, iar de consumat alcool nu se pune problema.
Am urat toate cele sarbatoritului si ne-am asezat la masa, in asteptarea tuturor invitatiilor sai. Si timpul trecea si fumul devenea deranjant, iar muzica de club cu basul la maxim, din ce in ce mai suparator.
In scurt timp clubul se umple de oameni si devine neincapator, dar spre bucuria mea se trece la muzica din anii '90. Yupii. Erau ele mixate, dar era ok.
Sticle de tarie se goleau la mai toate mesele si lumea devenea bine dispusa. Nu puteam sa vorbesc cu nimeni din jur din cauza muzicii exasperant de tare, motiv pentru care ma multumeam doar cu privitul.
Analizam tinuta fetelor si a baietiilor si ma gandeam la perioada de mult apusa cand frecventam eu cluburile.
Diferenta intre generatii este ca acum in cazul baietiilor sunt mult mai prezentabili datorita vestimentatiei si a faptului ca majoritatea merg la sala.
Cat despre fete vad un regres. Putine cazuri in care sa nu se vada ,,sunculita'' iesind mandra peste curea. Dar banuiesc ca nu este ceva de care sa-ti fie rusine, constatand ca este un nou trend asta.
Concluzie: am imbatranit si cluburile nu mai sunt de mine.