Plin de nesimtiti la volan

In fiecare dimineata din cursul saptamanii stau blocat in randul de masini care se misca incet incet spre centrul orasului.

Si cum nu sunt genul care sa se machiaza in masina sau sa schimbe postul la radio, arunc priviri in jurul meu. Nu exista dimineata sa nu vad cate o nesimtita sau nesimtit care sa scrumeze pe carosabil si dupa sa arunce chistocul de tigara pe geam.
Posibil ca anumite marci de masini sa nu fie dotate cu scrumiere, dar cazuri de acest gen se intampla doar la Dacia, unde plateai suplimentar pentru turometri si alte facilitati de top.
Si azi nu s-a facut exceptie de la regula. O tipa la prima tinerete, cu o freza ce mi-a atras atentia, vad ca se deplaseaza cu geamul lasat si scumeaza de zor pe carosabil.
Instant am coborat geamul masini mele cand ajunge cu masina ei in dreptul meu si dau sa-i zic de dor, dar ma opreste prietena. Din pacate nu am ocazia sa o filmez si pierd momentul cand arunca si chistocul de tigara pe carosabil.
Am retinut ca este un Ford nou, albastu inchis, cu emblema Orange pe partea soferului.
Sper ca in curand am sa-mi cumpar trepiedul necesar, ca sa am montat aparatul foto-video pe bordul masinii si sa trec la treaba.