Profesionalismul celor de la service-ul Autoglobus Timisoara

In data de 4 martie 2011 am fost programat la service-ul Autoglobus din Timisoara cu masina de la job pentru revizie. Este un Spark din 2008, cu cateva elemente de tunnig pe exterior.


Pentru ca am grija de masina firmei de parca ar fi personala, m-am programat din timp la revizie, cu cateva sute de km inainte de cat era trecut in cartea de service.
Ajung la service la ora 08:45, se deschide comanda, dupa care dau in scris ce probleme are masina, pentru ca mecanicii sa remedieze.
Principala durere a mea era motorasul de incalzire care functiona doar pe treapta 4, fapt pentru care in masina era o galagie suparatoare de la cum sufla aerul.
In timpul exploatarii am sesizat ca motorul merge intrerupt, fapt pentru care am solicitat sa se inlocuiasca bujiile, 3 la numar.
Am mai specificat ca atunci cand virez spre stanga se aude pe fata un huruit de parca ara avea probleme la rulmenti.
Dupa ce predau cheia,iau loc in fotoliu pentru urmatoarele 2-3 ore, timp estimat de catre consultantul firmei pentru remedierea problemelor.
Am pus laptop-ul in functiune si am inceput sa-mi vad de treaba pe www.ghid-constructii.ro
Trece o ora, trec doua, trei, pana sesizez ca au trecut aproape 5 ore de cand am predat masina.
Incep sa ma tem ca masina este bolnava rau, ca doar nu-ti trebuie 5 ore sa inlocuiesti un filtru de aer, unul de ulei si unul de benzina, uleiul la motor si la cutia de viteze si o siguranta la motorasul de ventilatie.
Devin tot mai ingrijorat si incerc sa aflu ce se intampla, ca au trecut cinci ore si tot in asteptare sunt.
Din pacate doar secretara era acolo. Ea m-a asigurat ca va veni consultatul firmei imediat. Si au mai trecut 30 de minute pana vine triumfator cu cheile masinii.
Bucuros ca asteptarea a luat sfarsit ma asez sa-mi explice ce s-a fact la masina de a durat 5 ore.
Cu un profesionalism si un calm tipic englezesc imi raspunde ca mai nimic.
Eram revoltat la maxim. Ma stapaneam din toate puterile sa nu rabufnesc. L-am lasat sa-si prezinte motivele, dupa care explodez.
Stau cinci ore pentru a schimba un filtru de aer, ulei, uleiul la motor si cutia de viteza. Pai ce pana mea s-a facut in 5 ore. Nici bujiile nu le-au schimbat ca cica exista doar scriptic nu si in realitate.
Ce naiba se mai umfla in pene ca la Autoglobus Timisoara serviciile sunt inreprosabile si sunt oferite de o intreaga echipa de profesionisti?
Unde dracu e profesonalismul cand nu ai 3 amarate de bujii, cese gasesc fara problema la orice magazin de profil din cartier.
Vin cu probleme la masina si plec acasa dupa 5 ore de stat ca martorul fara nici o remediere a defectiunilor.
Cu acelasi calm englezesc ma asigura ca intr-o saptamana voi fi sunat pentru o noua programare, pentru a se rezolva toate defectiunile si ma asigura ca nu voi mai plati nimic pentru asta.
Saptamana urmatoare dupa cateva zile de la vizita la Autoglobus, sunt sunat de o doamna care doreste sa ma chestioneze cat de multumit sunt de service-ul Autoglobus Timisoara.
Prima intrebare este cat sunt de multumit de serviciile service-ul lor. Si nemultumirile curgeau cu repeziciune, doamna fiind luata prin surprindere de sinceritatea mea. Dupa 20 de minute de conversatie, discutia se incheie.
Dupa fix o saptamana sunt sunat pentru a fi programat la service. Si iar ma prezint inainte de ora 9:00 si ma pregatesc psihic pentru orele de asteptare ce ma gandeam ca vor urma.
Dar soc, masina este reparata in mai putin de o ora. Cum e posibil? Sunt bulversat, luat prin surprindere de eficienta de care au dat dovada de aceasta data. Si au rezolvat si motorasul si au inlocuit si bujiile.

Dupa ce consultantul imi explica ce si cum, dau sa ma ridic sa plec, dar imi zice ca trebuie sa mai las ceva bani pentru bujii.
Pai ne-am sucit? Acum trebuie sa platesc? Si cer o explicatie. Cu acelasi calm englezesc imi zice ca el se referea la manopera, nu la piese.
Si eu de unde sa visez ce este in capul lui? Pai consultantul firmei mai mult ma incurca decat ma descurca! Una vorbeste, alta se plateste!
Si doar nu o sa dau bir cu fugitii, platesc si plec indignat inca o data de profesionalismul celor de la service-ul Autoglobus Timisoara.
Dupa cateva zile sunt contactat din nou de respectiva doamna, care ma bombardeaza cu intrebarile, dar care de data asta imi solicita sugestii pentru eficenta activitatii lor!
Poate aici se intrevede o oportunitate de facut un ban, devenind consilierul lor pe partea de imagine.