Va provoc!

De ceva timp tot cochetez cu ideea ca trebuie sa-mi cumpar niste jocuri, pe care sa le am acasa. Pe net joc doar table, diamante si poker. In rest, nu ma tenteaza nimic.
Din acest motiv am vrut cateva jocuri pe care pot sa le joc cu prietenii cand vin in vizita.



Si alegerea am facut-o cu amintirea copilariei in minte. Eram pasionat de Piticot, Nu te supara frate si Dacii si romanii.
Din pacate am gasit doar primele doua jocuri, dar sub alta denumire. Piticot acum este gasit sub denumirea de Cararea pierduta, iar Nu te supara frate ca Oh, pardon.
Pretul este de 7 lei pe joc, lucru ce ma determinat sa nu ma opresc doar la doua jocuri.
Am cumparat si Bingo, care are pretul sub 5 lei. Se pare ca pretul lor e mic, deoarece nu se joaca on-line si interesul copiilor este minim.
Din pacate am pierdut la toate trei jocuri, dar asta nu ma demoralizeaza. Am fost invins de cei mai buni, de campionii din copilarie.
Pentru cei care vor sa joace jocurile copilariei, ii provoc la o competitie.