Pui in sos de rodii

Am vazut intr-o revista de bucate o reteta de la pui in sos de rodii. La reteta era atasata si poza, iar felul in care era asezat pe farfurie puiul, mi-a starnit o pofta de gravida.


Inarmat cu reteta si ingredientele necesare, am inceput sa prepar festinul.
Am taiat puiul bucati, l-am calit putin in ulei, dupa care s-a odihnit intr-un servetel pentru a nu fi prea uleios.
In acelasi ulei am calit ceapa, am adaugat nuca macinata mare(200 de grame) , sucul de rodii(4 rodi), zeama a doua lamai, zahar(o lingura), apa(150 ml), sare si piper dupa gust.
Dupa ce a dat in clocot am adaugat puiul in amestec si am lasat la fiert vreo 20 de minute tot amestecul.
Pentru garnitura am ales orez, dar se poate servi si cu cartofi sau cu orice doriti.
Cu ajutorul acestei retete, formele mele au deja un contur bine definit :))