La plantat de salcami...

Sambata dis de dimineata am plecat impreuna cu Bogdan si cu inca doi baieti la plantat de salcami. Era o noutate pentru mine, dar ma atragea faptul ca voi fi in natura.



La ora 9 am ajuns in camp si ne-am impartit sapele si am trecut la actiune. Afara erau de dimineata peste 10 grade. Era foarte placut, motiv pentru care era o placere sa fiu acolo. Ma uitam imprejur si vedeam doar paduri si dealuri. Locul era plin de fluturi colorati, motiv pentru care mi-am amintit de copilaria si de perioada cand nu era poluare si fluturii erau vazuti pretutindeni.
Razele soarelui incalzeua ziua, air eu am profitat si am ramas la tricou. Aveam ocazia sa ma si bronzez putin, ca sunt cam alb la piele.
Si dupa 2 ore de munca 50 de metri erau deja cu salcami. Gropile ce le faceam erau la distanta de 40 de cm unele de altele. Asta era si motivul pentru care bateam pasul pe loc :).
Cu toata lipsa de experienta a mea cat si a lui Bogdan am reusit sa plantam pana la ora 17:00, in jur de 400 de salcami.
Norocul nostru a fost ca cei doi baieti erau de profesie de la amenajari spatii verzi, ca altfel postat acum de la locatie.
Astept urmatoarea tura cand se va planta salcie.