La mancat de clatite sarate in Timisoara

In seara asta am fost prin Iulius Mall din Timisoara la cumparaturi. Se pare ca shopping-ul imi face pofta de mancare. Poate sunt in crestere, motiv pentru care cred ca ma strang si hainele pe burta.
Am ajuns la Taverna Acropole cu gandul de a savura mancare greceasca si cum stateam eu sa ma decid ce meniu sa-mi aleg, ma loveste un miros de clatite de am salivat instant.
M-am lasat purtat de miros pana in locul in care un tanar pregatea in fata clientului clatite sarate.



Ma uitam ca si copilul mic la jucarii. Salivam si in acelasi timp priveam ce dexteritate are tipul la pregatit de clatite sarate.
Si pana sa termine de servit clatita, deja eram hotarat ce am sa mananc.
Cand mi-a venit randul, l-am rugat pe baiat sa ma lase sa-l filmez. Putin retinut la inceput nu prea era convins ca vrea sa fie filmat, dar a acceptat pana la urma.



Dupa vreo 3 minute de filmare imi ploua in gura de pofta. Asteptam sa o aseze in farfurie si sa trec la actiune, lucru ce l-am facut imediat dupa ce am oprit filmarea.
Este pentru prima oara cand mancam clatite sarate, ca mai tot timpul alegeam clatite dulci, care sunt mult mai apreciate la roman.
Pot sa spun ca fiecare bucata ce-mi ajungea in gura, ma incanta enorm. Gustul era peste asteptari. Dupa cateva minute farfuria era goala si stomacelul meu fericit.
Pot spune ca o clatita sarata este suficienta pentru a te satura. Nu cred ca eram capabil sa o mananc si pe a doua.
Daca aveti drum prin Iulius Mall, nu ezitati sa incercati si voi unul din felurile de clatite sarate de la Taverna Acropole.

tags: clatite sarate Timisoara