Poli Timisoara va fi antrenata de Vladimir Petrovic

Sarbul Vladimir Petrovic, cel care a pregatit ultima data pe Steaua Rosie Belgrad, este noul antrenor al formatiei Poli Timisoara. Acesta a semnat un contract pe doi ani.
"A fost o discutie corecta, negocierile au decurs normal, nu a fost nicio problema. Sunt convins ca asa va fi si colaborarea noastra in viitor.



Presedintele Marian Iancu este un om deosebit si mi-a acordat incredere. Mi-a spus ca ma va sprijini in tot ce voi face si asta este foarte important. Ma bucur ca am venit intr-un club care este aproape de orasul unde m-am nascut si unde am activat ca jucator si antrenor si ca am venit intr-un club care a jucat anul trecut in play-off-ul UEFA Champions League. Am venit la un club cu nume, care a avut rezultate in ultimii ani, cu jucatori de calitate", a spus Petrovic pentru site-ul www.politimisoara.com.