Diamante - intre mit si realitate

Diamantul alb si rotund este cel mai popular, dar cele mai valoroase sunt cele colorate(rosu, roz, verde, albastru), care sunt si cele mai rare. La randul lor nuantele diamantelor sunt de la faint(usor colorat) la fancy(puternic colorat).



Cele mai importante pietre sunt cele de minim un carat, iar daca sunt insotite de un certificat de autenticitate si calitate, ii sporeste valoarea in mod considerabil.
Desi in Romania, diamantele sunt privite ca un moft, in tarile care au cultura pentru pietrele pretioase, diamantele sunt nelipsite din aproape orice casa. Am auzit spunandu-se adeseori calitatea invinge cantitatea.
De aceea in anumite orase ca Tel-Aviv, Anvers, Hong Kong si New York, industria prelucrarii si comercializarii diamantelor ocupa un loc important in economia locala, facand din diamante o adevarata arta.
Punand in practica cunostiintele acumulate la Bursa de Diamante de la Tel-Aviv am reusit cu pasiune si migala sa dam nastere la bijuterii superbe in orasul de pe Bega, Timisoara.
Aici, la Casa de Bijuterii Noblesse am intalnit o multime de persoane din Timisoara, din tara si strainatate, care au cerut lamuriri in privinta diamantelor, deoarece la fel ca si in politica sau in fotbal toata lumea isi da cu parerea, dar nimeni nu-si pune semnatura si stampila.
Din acest motiv am umplut acest vid de informatii si ne-am gandit sa impartasim tuturor aceste cunostiinte.

Cu stima si respect,
Echipa Casei de Bijuterii Noblesse.
Timisoara, Str, Capitan Damsescu, nr. 40
Tel: 0256/438491, 0721331744
www.bijuterii-noblesse.ro