Sandwich-ul cu pui

> Un baietel si o fetita mergeau la aceeasi scoala si cu
> timpul au devenit prieteni..
> In fiecare zi ei stateau impreuna si isi mancau
> sandwichurile. Au descoperit impreuna ca amandoi isi aduceau
> in fiecare zi sandwichuri cu pui! Acest lucru s-a
> intamplat pana in clasa a IV-a el si a V-a ea, cand intr-o
> zi el descopera ca sandwich-ul ei nu mai era cu pui.
> El spune: “Hei, cum se face ca nu mai mananci pui, nu-ti
> mai place?”
> Ea raspunde: “Imi place foarte mult, insa a trebuit sa ma
> opresc sa mai mananc.”
> “De ce?” intreba el…
> Ea arata catre poala ei si spuse: “Pentru ca au inceput
> sa-mi creasca mici pene aici jos.”
> “Lasa-ma sa vad.” spuse el.
> “Ok” zise ea si isi ridica fustita.
> El se uita si spuse:” Ai dreptate! Mai bine nu mai
> mananci sandwichuri cu pui!”
> El a continuat sa-si manace sandwichurile sale cu pui pana
> intr-o zi cand si-a adus unul cu unt de arahide.
> Acesta ii spune fetitei: “A
> trebuit sa ma opresc din mancat sandwichuri cu pui si eu,
> au inceput sa-mi creasca si mie mici pene acolo jos!”
> Ea il intreba daca poate sa vada si ea, iar el isi trase
> pantalonii jos!
> Ea exclama “Vai dragul meu, este prea tarziu pentru tine!
> Tie deja ti-au crescut gatul si
> margelele!!!”