Prima zi de concediu

Joi seara am pus costumul pe umeras si vineri dimineata am inceput drumul spre un concediu bine meritat. Trenul rapid Timisoara-Cluj(acum se calatoreste cu sageata albastra daca mergi cu rapidul)m-a purtat printre nametii de zapada ce acopera Romania de la inceputul saptamanii. Si cu o precizie data naibii am ajuns la Cluj.
Taxi-ul a fost urmatorul mijloc de transport care l-am luat pana la aeroport. Zburam cu avion de la Tarom. Stateam stresat ca poate vor amana zborul si se duce naiba concediul meu. Dar din fericire cu doar o singura ora de intarziere, ma inbarc spre Madrid.
Dupa ore bune de zbor ajung pe aeroportul din Madrid, pe Terminalul 4, fiind cel mai modern, dat in folosinta in acest an.
De aici iau metroul cu pilot automat, pentru a ajunge la autobuz, care ducea la Terminalul 2 pentru imbarcarea spre Tenerife.
Cu autobuzul de la un terminal la altul am mers vreeao 15 minute. Aeroportul este imens. Cat sunt de avansati fata de noi.
Si dupa alte ore de asteptare ma inbarc in avionul ce urma sa ma duca la caldura. Si in avion capitanul anunta ca sunt +28 de grade pe insula. Ce bine!
Si decolam si ma afund intr-un somn adanc, deranjat de un anunt de aterizare la Tenerife.
Si iata-ma printre palmieri, cu oceanul la orizont si nisipul incins la picioare.