Uhrin înapoi!?

Se pare că relaţiile dintre Marian Iancu şi Dusan Uhrin par mai apropiate ca niciodată. Tehnicianul ceh a fost la ultimul meci al Timişoarei şi a spus că poate, într-o zi se va întoarce ca tehnician al grupării bănăţene.
De cealaltă parte, Marian Iancu a declarat că există o relaţie de amiciţe între ei şi că uşa clubului îi este oricând deschisă. „Duşan e prietenul meu, şi eu al lui. Ne-am despărţit în acele momente pentru că am hotârât să nu mergem mai departe. A fost o conjunctură, şi el, şi eu, ne-am dat seama că a fost o greşeală. Fiind prietenul meu, se poate întoarce, când juridic se va putea”, a spus Iancu, la un post de televiziue naţional.
„Oricum nu luăm titlul”
Şeful de pe Bega nu crede că echipa sa mai poate lua campionatul, indiferent de decizia TAS şi a mai spus odată de ce l-a demis pe Balint. „Vineri după-amiază vom afla decizia TAS. Chiar dacă le vom primi, nu vom lua titlu. Am spus că va fi o surpriză să batem Unirea şi am avut dreptate. Balint nu a fost demis pentru acest lucru, ci pentru că nu a învăţat din meciurile cu Mediaş, Otopeni şi apoi a pierdut şi examenele mari, cu Vaslui, Dinamo, Urziceni. După plecarea lui Uhrin am spus că voi aduce un tehnician care să ia titlul, dar m-am păcălit. Sunt vinovat împreună cu Gabi Balint dacă am pierdut campionatul”, a spus Iancu.