Eurostructur Open şi-a premiat campionul

Eurostructur Open şi-a premiat campionul

Cel mai tare concurs de biliard (9 ball) din România, dar şi una dintre cele mai premiate competiţii din Europa (premii totale de 8.000 de euro), Eurostructur Open a avut parte de un final de poveste.
La competiţie au participat circa 120 de sportivi din Europa şi nu numai, care au dat cu toţii după bila 9 pentru a câştiga marele premiu de 3.000 de euro. Favoritul principal a fost chiar numărul 1 mondial, „Kaiserul” Ralf Souqet, care a venit direct de la un turneu din China pentru a-şi trece în palmares un nou titlu la cele peste 200 câştigate în carieră. Germanul a mers fără greşeală până în semifinale, unde a fost învins surprinzător de armeanul stabilit în Bucureşti din 1987, Babken Melkanian.

„Nu mi-a mers prea bine lovitura de spargere, iar greşelile care le-am făcut pe parcursul jocului m-au costat”, a explicat multiplul campion mondial la finalul întâlnirii. Astfel, Melkanyan l-a întâlnit în finală pe favoritul doi, sârbul cu origini maghiare Sandor Tot. Armeanul a condus cu 6-2 şi se părea ca surprizele vor continua, însă sârbul a întors spectaculos meciul, câştigând 7 jocuri la rând şi impunându-se astfel cu 9-6! „Am venit la Timişoara pentru a câştiga. Când am auzit că va juca şi Ralf Souqet, mă gândeam că voi fi mulţumit şi cu locul 2. Sunt foarte fericit că am câştigat acest turneu”, a spus cel de-al treilea câştigător al competiţiei, supranumit Balkan Expres. Înaintea finalei, triplul campion mondial la trick-shot Gabi Vişoiu a încântat asistenţa cu lovituri mai exacte decât ale computerului. Mai trebuie spus că turneul s-a disputat la clubul Tequilla, iar organizarea a fost impecabilă.

articol de : Neacsu Dani