Avocatul si Romtelecom-ul

Ion creste intr-un oras mic si-apoi se muta la Bucuresti pentru a urma facultatea de drept. Decide sa se mute inapoi in orasul natal si sa isi deschida propriul birou de avocatura, insa afacerile ii merg cam greu la inceput. Intr-o zi, vede un om apropiindu-se de usa biroului. Fiind primul sau client doreste sa ii faca impresie buna. Cand acesta ajunge la usa , Ion ridica rapid receptorul telefonului si incepe, facandu-i semn cu mana sa intre:

- Nu! In nici un caz! Spune-le idiotilor ca nu ma voi opri pana nu primesc un miliard despagubire. Da! La tribunal am sedinta maine . Spune-i procurorului general ca am timp sa ma intalnesc cu el numai saptamana viitoare candva. Si continua asa pentru vreo cinci minute.
Adrian Ciclovan: Omul asteapta cu rabdare pana Ion termina.. Acesta pune jos receptorul si se intoarce catre noul venit.

- Imi pare rau ca v-am facut sa asteptati. Sunt foarte ocupat. Cu ce va pot ajuta?

Omul raspunde:

- Sunt de la RomTelecom. Am venit sa va instalez telefonul.