SEO - neinteles din cei din jur

SEO - optimizarea in cautarile pe google, dupa anumite cuvinte ce-ti reprezinta firma, serviciile, produsele.

Publicitatea online
- se face prin platirea unui link sponsorizat sau banner sau ambele cazuri, pe un site sau mai multe.

Acum vine partea ce nu o intelege cel ce nu are tangenta cu promovarea de calitate pe mediul online.

Am primit la un contract pe trei luni pentru publicitate online sub 600 de lei + TVA.

Eu baiat de nota 10 si cu bun simt, spun clientului ca pot sa-i aduc firma pe prima pagina de google dupa un anumit cuvint cheie reprezentativ pentru afacerea lui, dar cu specificarea ca dupa cuvintul cheie se va trece si Timisoara.
Era un bonus din partea mea, deoarece are publicitate platita pe site.

Trec la treaba, imi respect partea de intelegere si firma lui este gasita pe google dupa cuvintul cheie urmat de cuvintul Timisoara.

Clientul, vrea el sa inteleaga dupa 1 luna de la derularea contractului, ca eu il aduc pe prima pagina de google dupa cuvintul cheie, fara a fi urmat de cuvintul Timisoara.

Partea ce ma nemultumeste este accea ca:
- nu vrea sa stie ca SEO se face pe bani multi uneori si nu la multumesc
- bunatatea mea nu este de terfelit, caci eu mi-am respectat cuvintul
- munca ce o prestez nu este bataia de joc pentru nimeni

Celor asemenea clientului meu, va anunt ca traim in lumea internetului si este bine sa faceti parte din ea sau macar sa aveti habar de ea, ca sa nu fie un subiect tabu!

Subiectul face parte din seria: ,,suparari personale''