Prezentare de produsele Herbalife in Timisoaa

Vineri am fost la o intrunire a comerciantilor de produse Herbalife, consumatori si potentiali clienti. Evenimentul s-a desfasurat la CRAFT si au participat in jur de 200-300 de persoane, poate chiar mai mult.

Personal am aflat de aceste produse de mai bine de un an, dar nu am avut curiozitatea sa le consum. Nu le contest efectul benefic, mai ales in cura de slabire, pt. ca am o cunostinta care a dat jos vreo 30 de kg in cateva luni.
Aceiasi persoana care mi-a facut prezentarea produselor m-a invitat si acum sa la eveniment.
Pe la ora 18:00 a inceput evenimentul, cu prezentarea unor filmulete, a persoanelor ce activeaza in retea etc.
La un moment dat fiecare distribuitor chema in fata consumatorii de produse si ii laudat cate kg au slabit si in cat timp. La unele persoane schimbarea era foarte vizibila, cazuri in care se pierduse zeci de kg.
Dar apar si persoane care consuma de cateva saptamani produsele si se lauda ca au piedut 2-3 kg. Pai e vara afara si din cauza caldurii nu poti manca ca si in perioada rece, deci aici sunt sceptic.
Dar faza penibila a fost cand invita un mapet de vreo 19 ani, batut de vant, care consuma produsele de 2 saptamani si cand sa zica si el ca tot omul cat a slabit, se pierde si tace. Intreaga audienta se pune pe ras si baietul merge stanjenit la loc.
Partea buna este ca vreau si eu sa incerc ceva produse ca supliment nutritiv, ce se consuma dimineata si care evident ca are aroma de vanilie :)
Am inteles ca este undeva la 135 de lei pt. o luna. Sper sa raman cu o parere pozitiva asupra produsului dupa consum.

tags: Herbalife Timisoara