Dry Cooker - o tigaie de nota 10!

Datorita vacantei de sarbatori si a faptului ca s-a defectat laptop-ul mai toata ziua am stat la TV si am butonat pe telecomanda.

Din intamplare am ajuns pe un post unde se facea reclama la o tigaie, lucru ce nu mi-a atras prea tare atentia pana nu am vazut-o in reclama pe Mirebela Dauer. Zilele au trecut si am tot vazut reclama la TV pana am retinut numele tigai.
Inainte de Craciun am mers la Real sa cumpar ceva si am remarcat tigaia Dry Cooker pe raft la pretul promotional de 45 de lei. Asta m-a pus pe ganduri. In reclama era la 150 de lei si in magazin la 45. Ciudat. Stau pe ganduri si intr-un final o cumpar.
Dupa cateva zile de la cumparare ma decid sa gatesc pulpe de pui si legume in tigaia noua. Ca sa nu ma obosesc sa caut pe net, butonez telecomanda, dau de reclama si incep sa ma documentez cum se face si trec la treaba.
Asez in tigaie pulpele care s-au facut in 30-40 de minute aproximativ, iar dupa cartofii si ciupercile care au fost gatite in 20 minute.
Partea buna este ca nu a trebui sa adaug ulei si gustul este unul foarte delicos. Cred ca este prima reclama de la TV care intr-adevar se confirma in realitate.
Concluzie: alimentele nu se ard si nu se lipesc de tigaie! Se curata foarte usor dupa utilizare!

tags: tigaia Dry Cooker