Bucatar de weekend

Vineri am fost bucatarul casei. M-am hotarat sa fac o ciorba de legume cu carne de porc si baton de ciocolata la desert.

Zis si facut si trec la treaba. Curat legumele, tai carnea in cubulete si dupa ce las vreo 20 minute carnea la fiert in apa cu vegeta, adaug toate legumele si le mai las la fiert vreo 10 minute.
Chiar de curand am aflat de la seara de gatit de la Bio Fresh ca legumele nu trebuie sa stea la fiert mai mult de 10 minute, ca sa nu-si piarda gustul si propietatiile.
In timp ce era la foc ciorba am inceput sa ma ocup de baton, dupa o reteta clasica cu 500 de grame de zahar, 2 linguri de cacao, 250 de grame de lapte praf si unt.
Pun zaharul intr-o oala mica, adaug 150 de ml de apa si astept sa se dizolve, dupa care adaug cacao si mai las aproximativ 3 minute la clocot. Dupa am pus untul si am invartit in amestec pana s-a topit. A urmat randul laptelui praf, iar dupa cateva zeci de minute am avut in fata ochilor apetisantul baton. Dupa parerea mea 500 de grame de zahar este prea mult sa pui. Merge si cu 400. Acum depinde si de cine il face si cat de dulce il doreste.
In acelasi timp am finalizat si cu ciorba, fiind mandru de mine cat sunt de talentat si modest.