Cum facem cererea in casatorie

Ieri seara am stat la o bere cu prietenii si cel mai curajos dintre noi ne-a invitat la nunta sa din luna iulie, inmanandu-ne invitatiile de nunta. Si curios din fire am intrebat cum a cerut-o de nevasta.


Povestea a fost super si de aici am inceput sa dezvolt subiectul si am cerut azi si la altii sa-mi povesteasca cum au procedat.
Banuiesc ca toate fetele asteapta ca momentul sa fie romantic, sa regaseasca in cererea de casatorie persoana de care s-a indragostit la inceputul relatiei. Si mi se pare corect, avand in vedere faptul ca vei trai alaturi de el o viata.
Daca fata nu-i pe interes, ca in momentul in care primeste inelul sa nu strambe din nas ca ar fi de valoare mica, sunt toate sansele ca mementul sa fie unul romantic.

Dani iti urez Casa de piatra si fericire! Ne vedem la nunta.