Realizarile personale in anul 2010

Anul 2010 pentru mine a fost un an bun, pe plan profesional, personal si organizatoric.


Pe plan personal am reusit sa-mi achizitionez un apartament de trei camere, intr-o zona ferita de agitatia orasului. In decursul unei luni l-am aranjat asa cum imi doream.
Pe plan profesional partea de vanzari a fost peste preconizari, lucru deloc usor in perioada actuala de pe piata.
Tot pe plan profesional am reusit sa pun in practica 2 proiecte si unul sa-l gandesc pentru anul 2011, proiect care va avea reusita 100%.
Nebunia de Toamna Roportal 2010 a fost unul din cele 2 proiecte, la care m-am implicat peste maxim pe parcursul celor 2 luni in care s-a desfasurat.
Partea buna a fost ca finalul proiectului s-a desfasurat in offline, la Arsenal Park Orastie, unde distractia nebuna a fost ridicata la rang de arta.
La partea organizatorica intra Campionatul de Table timisoreni.ro 2010, in cadrul caruia s-au desfasurat 4 etape, unde am reusit sa ating recordul de participare, 161 de persoane/etapa.
In vara am resusit sa organizez si doua cupe de table, Cupa de Table Segafredo si Cupa de Table Iulius Mall Timisoara.
Datorita realizarilor din 2010, mi-am propus pe toate planurile ca in 2011 sa ridic stacheta si sa obtin rezultate si mai bune. Este un tel, nu doar o dorinta!