Excursie la Loro Park

Loro Park din Tenerife este unul dintre cele mai mari parcuri cu animale si mamifere din lume. Aici poti vedea delfini, foci, orci, tigri, maimute, peste 400 de specii de papagali, lei de mare, pesti exotici, rechini, gorile, pinguini etc.


Fiind unul din punctele de atractie de pe insula, nu puteam sa nu-l vizitam.
Pe la ora pranzului am inceput turul parcului. Inca de la intrare am fost impresionati de pestii exotici, foarte colorati, care inotau cu miile intr-un bazin imens.


Primul spectacol la care am luat parte a fost a leilor de mare. Dupa o reprezentatie de succes, a urmat spectacolul delfinilor.
A fost de senzatie intregul spectacol, in care publicul a savurat fiecare moment.
Ultimul spectacol la care am participat a fost Orcas Show. Este impresionant sa vezi niste mamifere asa de mari care sa aiba o legatura asa de stransa cu omul.
Dupa reprezentatie am continuat sa vizitam parcul, unde am pozat exemplare rare.
Urmeaza sa vizitam si Siam Park, un loc unde distractia este la ea acasa.