Cum ,,le-o trage'' Dinu Patriciu angajatiilor

“Fiecare jurnalist trebuie să aibă blogul lui şi atunci când publică un material în ziar va apărea şi pe blogul lui“, spune Dinu Patriciu. “Iar asta nu în termene de luni, ci de săptămâni“, continuă el.
De aici vor rezulta comentarii cărora va trebui să le răspundă. Deci, jurnalistul din trustul Adevărul va trebuie să fie mereu interactiv! Iar asta nu are termene de luni, ci de săptămâni. Nu se poate altfel. Dacă nu comunici cu cititorii, nu e în regulă.”



Ce porcarie. Sclavie la ordinul sefului. Ce rost isi are blogul personal daca o faci in numele job-ului? Eu mi-am facut blog pentru a ma detasa de job, pentru a-mi pune gandurile si nemultumirile pe el fara a fi reprezentantul firmei in acele momente, ca sa nu am reprosuri ca lezez imaginea firmei. Dar comunistii nu au disparut si cu atat mai putin mentalitatea de dictator.