Tanjesc dupa ele

De cate ori ascult pe You Tube muzica anilor '90, dau in melancolie. Imi aduc aminte de lucruri frumoase din ,,tineretea'' mea, de petrecerile in care dansai pe melodii care-ti permiteau sa te apropri de fata si totul la o lumina difuza sau in bezna totala.

Poate sunt un sentimetal, dar la muzica ce se asculta in ziua de azi nu prea poti sa fi un cuceritor, ritmul nu-ti permite. Daca mai pui si basul ce face sa nu te intelegi cu fata din fata ta, este deja o combinatie letala ce te face sa pleci singurel acasa. Poate sunt alte tehnici de agatat in ziua de azi, dar eu preferam prin dans sa abordez o fata la o petrecere sau discoteca. Am avantajul ca stiu sa ma misc bine si mereu asta m-a ajutat ca sa cuceresc femeile. Plus purtai in timpul dansului o conversatie si deveneai un invingator :) .

Cu siguranta ca am imbatranit, dar sper ca in viitorul apropiat sa reusesc eu sa organizez serate dansate, asa cum imi planuiesc si sper ca pana in toamna sa va invit sa participati pe cei dintre voi care sunt pe aceiasi lungime de unda ca mine.