Suparari si acuze la Sacalaz

Astazi am fost reporter de teren. Cativa locuitori de pe strada I din Sacalaz mi-au solicitat sa le fac publica supararea. Si iata-ma pe un drum de tara, cu mult noroi din cauza ploii, unde chiar pe drumul pietruit se ridica fundatia a doua case.
Indata ce am oprit masina, locuitorii de la casele vechi se indreapta spre mine bucurosi de parca venise salvatorul.
In scurt timp fac cunostinta cu ei si incep sa ascult povestea lor.
Supararea se pare ca le-a fost pricinuita inca din decembrie 2009, cand au aflat ca isi vor pierde gradinile din fata caselor, urmand sa primeasca si noi vecini.
Primul care s-a hotarat sa isi spuna necazurile intr-o filmare a fost domnul Pintea Traian, care spune ca a facut toate demersurile legale pentru a ramane cu pamantul din fata casei, dar in acelasi timp il acuza pe primar ca si-ar fi folosit influenta si este vinovat pentru ce se intampla pe strada lor.

Doamna Campeanu Anastasia este si ea nemultumita de constructiile ce se ridica in fata casei sale. Ea a cumparat casa in 1977 si inca de atunci gradina din fata casei sale a existat, ea continuand sa ingrijeasca si sa planteze nuci pe terenul cu pricina. Si ea a aflat cu surprindere tot in luna decembrie 2009 ca va ramane fara gradina, acuzand autoritatiile locale ca nu lamuresc situatia existenta si ca incertitudinea ii tulbara batranetile.

Domnul Ignatescu Ioan si-a facut curaj si a dorit sa vorbeasca despre caz. Este stabilit in Sacalaz din 2008 si conform inscrisurilor din CF detine o suprafata de 2877 de mp, dar in realitate are doar 1920 mp. Supararea lui este cu atat mai mare cu cat noile constructii ridicate ii blogheaza drumul de acces care nu-i permite sa iasa cu masina din curtea casei.

Dupa filmari a urmat sedinta foto a zonei. Muncitorii ce ridicau constructiile nu au fost deranjati de aparatul foto, chiar erau mandrii ca cineva ii va poza in plina actiune. Deasemenea am pozat si actele localnicilor, dac si actele puse la dispozitie de catre angajatii de la primaria Sacalaz.

Cum un reportaj nu este complet daca nu dai drept la replica si la partea acuzata, am mers la Primaria Sacalaz pentru a vedea daca cineva este dispus sa ne ofere o lamurire la aceste acuzatii.
Dupa ce m-am prezentat si am povestit motivul vizitei mele, mi s-au pus la dipozitie acte doveditoare(actele apar si in poze) ca tot ce se intampla pe strada I se face cu avize si acte corespunzatoare. Deoarece domnul primar Ilie Todasca nu se afla in acel moment in incinta institutiei, domnul viceprimar Silviu Adrian Brandusa a avut amabilitatea de a ne acorda un scurt interviu, pentru a clarifica cazul si necazul cetatenilor de pe strada I din Sacalaz.