A aparut site-ul cerseste.ro

www.cerseste.ro

Impinsi de nevoi, romanii au lasat rusinea deoparte si au inceput sa cerseasca pe web.
„Mana de la mana" sau „Cere si ti se va da" sunt zicerile care se aplica de o vreme si pe internet. Administratorii a doua site-uri romanesti, www.cerseste.ro si www.dasiprimeste.ro, s-au gandit ca recesiunea a prins din urma orice buzunar. Pe aceste doua portaluri, utilizatorii pot cere orice, de la piese de mobilier, haine, animale de companie, pana la idei si sfaturi.
Doneaza supa la plic
Tot aici, filantropii se pot descotorosi de lucruri netrebuincioase. Mottourile sunt sugestive, iar navigatorii se bat pe oferte. „Fii dragut(a) si ofera ceva ce nu iti mai trebuie. Stii cum spun americanii: gunoiul unui om este averea altuia" sau „ Nu te sfii. Pentru orice om in nevoie exista un bun samaritean. Aici il poti gasi" sunt sloganurile cersetorilor on-line. Pe cat de haioase, ofertele ajung sa acopere toata tara, chiar daca samaritenii ofera supa la plic exclusiv pentru Arad si Timisoara.
Pe dasiprimeste.ro, donatiile sunt insotite de poze, pentru o mai mare credibilitate, iar cererile sunt indeosebi pentru carti. Dupa ce altii fac ordine in dulapuri, poti pleca cu haine, componente PC, incaltaminte, ondulatoare pentru o nunta sau o cumetrie, pui de animale. Trocurile raman insa o moda. O jacheta din piele se da la schimbul unor bijuterii de argint si tot acolo se tranzactioneaza furtunos manualele scolare. Vizitatorii se declara interesati si parasesc site-urile „cu mana plina".
DORINTA
„Vreau 2.000 de lei sa-mi termin casa"
Cele mai trasnite cereri ale romanilor, postate pe internet:
Cer o casa. Stau cu chirie si casa este a unui patron si vrea sa ma de-a afara si nu am unde sa locuiesc. Sunt casatorita, am doi copii mici. Va multumesc. (Mariana)
Cersesc pt un soim adevarat sau cel putin unul de plus (Mihaela)
Va rog din suflet daca aveti pe acasa un telefon mobil model vechi cat mai mare si cu afisaj cat mai vizibil, care nu va mai foloseste, trimiteti-mi-l. Este pentru mama la tara, batrana si bolnava care a fost nevoita sa-si desfiinteze abonamentul la Romtelecom, nemaiavand posibilitatea de a plati abonamentul (Dragos) Donez soacra (Jonny)
Buna ziua, am mare nevoie de bani ca sa-mi termin si eu casa pe care am inceput-o de 1 an de zile. Multi bani nu ar fi, este vorba de 2.000 lei. Va rog daca poate cineva sa ma ajute sa-mi dea un mail. Va multumesc enorm de mult.