A refuzat medalia oferita de Mircea Sandu

Fostul arbitru international Ion Craciunescu a refuzat sa primeasca Ordinul de Merit pe care Federatia Romana de Fotbal a dorit sa i-l ofere cu ocazia implinirii a 100 de ani de la infiintarea forului. "Cred ca meritam sa primesc o distinctie din partea FRF pentru ce am facut in arbitrajul romanesc. Insa era de demnitatea mea sa refuz aceasta distinctie, lucru pe care l-am si facut, atat timp cat aceste maini care conduc fotbalul romanesc, in urma cu doi ani, mi-au ingradit dreptul de a fi observator printr-o decizie abuziva. Nu pot sa ma schimb. Acest gest mi se pare teatral si de suprafata", a spus Craciunescu. Cel mai varstnic premiat a fost Tudor Vladimirescu, in varsta de 91 de ani, fost jucator la echipa Venus Bucuresti. FRF a acordat mai multe Ordine de Merit, grade de diamant, de rubin si de smarald fostilor si actualilor oameni din fotbal, cu ocazia sarbatorii centenarului. La Adunarea Generala a FRF au participat 207 dintre cei 296 de reprezentanti ai membrilor afiliati, insa, dintre acestia, 18 au fost propusi pentru dezafiliere. Sedinta a fost condusa de membrii Comitetului Executiv si la lucrari a participat si Octavian Bellu, secretarul de stat al MTS.